Szolgáltatásaink
Könyvelő irodánk az Ön igényeinek és a jogszabályoknak megfelelő teljeskörű könyvelési szolgáltatást, valamint könyvviteli tanácsadást, adminisztrációs segítséget is nyújt. Irodánkban a bizonylatok könyvelésén, a bevallások beküldésén, a bérszámfejtés elvégzésén túlmenően folyamatos pénzügyi, gazdasági-, és adótanácsadás is folyik.
Kellemes, hangulatos környezetben várjuk Ügyfeleinket. Irodánk könnyen megközelíthető akár gyalogosan, akár gépkocsival, ahol ügyfeleink számára saját parkolási lehetőséget biztosítunk.
Irodánk nem nagy, nem dolgozunk sok alkalmazottal, viszont ebből adódóan minden ügyféllel kapcsolatosan azonnal tudunk információval szolgálni.
A legmagasabb szintű szolgáltatás nyújtásához, rendszeresen szakmai konferenciákon veszünk részt, folyamatosan továbbképezzük magunkat. Társaságunk tagja a Magyar Számviteli Szakemberek Egyesületének, szakmai kiadványokat rendszeresen olvassuk. Munkánkat folyamatos jogi és könyvvizsgálói háttérrel végezzük.
Fontosnak tartom megjegyezni, hogy könyvelése nálunk 100%-osan jó kezekben van, munkánkra garanciát vállalunk, teljeskörű szakmai-felelősségbiztosítással rendelkezünk.
Hírek, változások
Magyarországon az adójogi környezet jelenleg a szokásosnál is gyorsabban változik és számos kockázatot hordoz a vállalkozások számára. Cégünk nyomon követi és értelmezi a legfontosabb adó- és kapcsolódó törvényi változásokat, így mindig naprakészen állunk ügyfeleink rendelkezésére.
Folyamatosan tájékoztatjuk ügyfeleinket az őket érintő adójogszabályok változásáról az oldalunkon rendszeresen megjelenő, frissülő Hírek blogunkban, ahol termeszetesen valamennyi korrábbi cikkünk is szerepel és visszakereshető. Legyen naprakész a legfrissebb adóváltozásokból, kövesse híreinket!
Könyvelés
Bérszámfejtés
Cégalapítási tanácsadás
Könyvelés
A könyvelés során kettős főkönyvi könyvelést, analitikák vezetését, különböző adóbevallások (ÁFA, munkabér utáni járulékok, adók és megannyi egyéb adónem) elkészítését, valamint legalább évente egyszer (de megállapodás alapján ennél gyakrabban is) az egyszerűsített illetve éves beszámolók készítését végezzük.
A havi, negyedéves, éves bevallásokat, jelentéseket elkészítésüket követően értelemszerűen beküldjük az illetékes hivatalok felé. Igény szerinti rendszerességgel tájékoztatást nyújtunk a vállalkozás főbb mutatószámairól, eredményéről és támogatjuk a további döntések meghozatalában. Kérheti segítségünket az esetleges hitelkérelmek benyújtása során.
Szükség esetén tartjuk a kapcsolatot a bank munkatársaival. Teljes körűen képviseljük partnereinket a hivatalok előtt, eljárunk a nevében és biztosítjuk a revíziókra való felkészülést.
A könyvelési és adminisztrációs feladatok ellátása során birtokunkba jutott információkat és adatokat a legnagyobb körültekintéssel és titoktartással kezeljük.
Munkánk során az NTX-PS Kft. által forgalmazott MAXI-TAX könyvelőprogramot használjuk, amely a NAV által ellenőrzött és elfogadott program.
könyvelt év
Könyvelési feladatok teljes körű ellátása
- főkönyvi és analitikus könyvelés a kettős könyvvitel rendszerében gazdasági társaságok részére
- adóbevallások elkészítése és leadása elektronikus úton
- egyszerűsített éves beszámoló, éves beszámoló (mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő melléklet) elkészítése és leadása elektronikus úton , évközi beszámolók készítése
- szükség esetén bizonylatok újrakönyvelése. könyvelés helyreállítása
Bérszámfejtés
A bérszámfejtési munka a munkaszerződések megkötésével, a munkavállalók bejelentésével kezdődik és a munkavállaló leszámolásával, kijelentésével fejeződik be. A bejelentést-kijelentést a szükséges időben elvégezzük, a leszámolással egyidőben a leszámolási iratokat elkészítjük és késlekedés nélkül elektronikusan megküldjük. A munkaszerződések megkötése során igény esetén segítséget nyújtunk.
Irodánk vállalja a társas vállalkozók valamit alkalmazottjaik bérszámfejtését, mely munkát havi rendszerességgel szükséges elvégezni. Ez adja az alapját a fizetendő munkabérrel kapcsolatos bevallások elkészítésének és a hatóságok felé történő megküldésének. Irodánk minden hónap 5-ig (igény szerint előbb is) elektronikusan továbbítja Ön számára az összes munkabérfizetéssel kapcsolatos dokumentációt, mely alapján gyorsan és pontosan kifizethetőek a munkabérek. Emellett egy részletes listát is kap pdf formátumban a fizetendő adókról, járulékokról.
Kezeljük a dolgozók letiltásait, erről is minden hónapban külön dokumentációt küldünk, mely alapján a levonások pontosan megküldhetőek a jogosultak felé.
A bérszámfejtési munkálatok során történik továbbá a társadalombiztosítási ügyek kezelése (táppénz, nyugdíjba vonulás… stb). A bérszámfejtési feladat részét képezi a magányszemélyek nyilatkoztatása, adatlapok kitöltése, igény szerint SZJA bevallások készítése. NYENYI adatszolgáltatás pótlása, javítása szükség esetén. Minden egyéb bevallás elkészítése és feladása a hivatalok felé (NAV, KSH, NEA, stb…).
Vállaljuk az ideiglenesen foglalkoztatottak egyszerűsített foglalkoztatásával kapcsolatos ügyintézését, mely során rendkívül rugalmasak vagyunk. Sok esetlen egy egyszerű sms üzenetben kezdeményezheti a szükséges alkalmazott bejelentését, de segítségünkkel Ön is kézben tarthatja az ügyet, maximum 1 perc alatt megteheti az EFO-s dolgozó bejelentését, majd hónap végén néhány mozdulattal átküldheti számunkra a számfejtéshez és bevalláshoz szükséges adatokat.
Bér és munkaügyi feladatok teljes ellátása
- foglalkoztatói viszony be- és kijelentése
- bérszámfejtés, havi járulékbevallás elkészítése és leadása elektronikus úton
- egyszerűsített foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés rugalmasan
- kilépési iratok elkészítése
- kapcsolattartás a hatóságokkal, támogatásokhoz szükséges iratok elkészítése havonta
Számfejtett dolgozó havonta
Cégalapítási tanácsadás
Már cégalapítás előtt lehetősége van megkeresni a könyvelőt!
Sok kezdő vállalkozó abban a tévhitben él, hogy a könyveléssel, az adó és járulék fizetéssel, a munkabérek kérdéseivel csak a cégbejegyzést követően vagy még később kell foglalkoznia. A jó és egyben a rossz hír is az, hogy nem. Jó hír, mert lehetősége van a megfelelő vállalkozási és adózási forma kiválasztására, még mielőtt bármi mást tenne, így megkíméli magát az esetlegesen felesleges kiadásoktól, kezdeti rossz döntésektől. Rossz hír, mert nem halogathatja tovább megtenni ezt a lépést.
A megfelelő vállalkozási és adózási forma kiválasztása az egyik legfontosabb kérdés egy új cég életében, ezért megfontolt döntést igényel. Tanácsadásunk során bemutatjuk az egyéni vállalkozás és a gazdasági társasági formák előnyeit és hátrányait, megbeszéljük a bennük rejlő lehetőségeket és kockázatokat az Ön által tervezett gazdasági tevékenység szempontjából. Ezt követően lesz elegendő információ a birtokában, hogy az Ön terveinek leginkább megfelelő, adózási szempontból is gazdaságos döntést meghozza.
Választ kap olyan kérdésekre, mint a „Mit jelent a házipénztár fogalma?” „Mikor és hogyan kell a számlát kiállítanom?” egyáltalán „Milyen számlázót válasszak?”
Higgye el! Érteni fogja…
Cégalapítást megelőzően konzultáljon velünk a cégalapítás folyamatáról, segítünk megkeresni a legkedvezőbb gazdálkodási formát, amely hosszú távon kedvező feltételeket biztosít vállalkozása eredményes működéséhez. Konzultációnk után könnyebben fog tudni dönteni a vállalkozási formáról, a befektetett tőke nagyságáról, a tulajdonosi szerkezetről a választott adózási módról.
Ügyvédünk is szívesen áll rendelkezésére!
bízza ránk vállalkozását
MERT … számíthat ránk, mindig meghallgatjuk kérdéseit, és a kölcsönös bizalom jegyében felelősségteljesen, nagy szakértelemmel segítjük munkáját.